Wednesday, December 22, 2010

oh kamera..


ahahaha hari ni aku cam xde kje skit..
rasa gatal-gatal nk cite pasal kamera nih..
aku anggp kamera ni agk comel lah..
kalu ada 1 pon da ok..
effect kat pic nih pon cun je aku tgk..
kamera ni xsetanding DSLR yg aku idam-idamkn tuh..
tapi blh lah buat sbg koleksi korang..
kelebihan kat kamera ni apa eh?
hurmm aku rs 1 je kelebihan kat kamera nih,hrga die yg agk murah..
mmpu la di beli oleh pelajar-pelajar,lbh2 ag budak sklh..
hee gurau jer :)

diana mini en rose

kamera nih cam xsemua org taw..
so aku nk heboh-heboh skit kat blog nih kasi gempak..
nm kamera ni 'diana camera'
actually die ad byk gak type2 nih n ad mcm2 warna..
korang blhla tgk kelebihan n kekurangn yg ada..
biasela dlm 1 brg tuh xkn ad klbhn je,mst ad kekurgn gk an..
atleast kalau org cte psl kamera ni korang xdelah d kategori spt katak di bwh tempurung..
ceewah!
so ada baiknya korang usha sndr link nih..
lagi byk n mcm2 yg korg blh terjah..


pakat tgk ramai-ramai..
xminat pon xpe,its ok..
sj nk share kt sni,ahaha..
hee :)


2 comments:

Ahmad Zakwan said...

suke lomo ek? lomo pun layan gak. :)

Amna Jia said...

hasil lomo ni lebih art kot..
if dslr got the best quality :D

Post a Comment

Popular Posts