Sunday, November 28, 2010

pernah dengar?

Hadapi Dengan Senyuman – Dewa 19

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua kan baik baik saja

Bila ketetapan Tuhan
Sudah ditetapkan tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

*note:

Hakikatnya aku xdela minat sgt lagu ni coz di perkenalkn oleh seorang perempuan yang aku rs terlalu kejam terhadap diri aku nih. Biarlah apa yang die da buat tuh. Susah nak di maafkan. Aku hnya mnjadi mgsa keadaan. Aku harap die segera bertaubat dengan apa yang die dah lakukan tu. Setelah itu aku juga akan memaafkannya. Semoga kembali ke pangkal jalan.

Namun lagu ni mmpunyai mesej n pnympaiannya yg tersendiri. Cuba anda semua hayati liriknya. Harap setiap kali di timpa musibah kita jgnla bersedih. Cepat2 n segeralah berdoa,mngadu kepada Tuhan. Dia Maha Mendengar. Semoga segala urusan kita di permudahkan. Diri ini masih dalam proses muhasabah diri. Moga di tunjukkan jalan yang lurus n jalan yang di redhai ALLAH swt. Amin..


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts